من دیگه دوست ندارم

love

یه جوری سوتی دادی که جای ماست مالی نداشتی

مواظب باش اون نپره ؛ چند وقته دو نفرو یه جا داری و باحاشی

بگو نزدیکت نشه من دیوونما

دستش بهت بخوره آتیش میگیرما

خداکنه که روزگار پیرت کنه زجرت بده

کاشکی که خدا با آتیشش جواب قلب تو بده

الهی که قلب تو بشکنه با زخم زبون

من دیگه دوست ندارم میخوای برو ؛ میخوای بمون

 

#برگرفته از آهنگ های دیس لاو



نظر یادتون نره

نظرات شما عزیزان:

....
ساعت11:01---2 شهريور 1394
سلام،یه روزی ب حضرت علی میگن ؛حضرت تو همسایی ما ی زن و ی مرد باهم رابطه نامشروع دارن،و الآن هم در حال عیش و نوشن...امام علی میره باهاشون وقتی میخاست بره تو خونهِ چشماشو میبنده میره تو و باز نمیکنه و برمیگرده و رو ب همه میگه من چیزی ندیدم...
اگ هرکسی هرکاری کرد ب خودش مربوطه حتا اگ ی آدم بدکاره بود پس اینو تو کلت فرو کن آه من میگیرت چون زیاد زر زدی پشتم آقا...من همه کارام رو بود تو چی تو ک حتا ...بیخیال من ک ازهمه رو دست خوردم تو هم روش....ولی هیچ وقت واڻنمود نکن پاکی وانمود ب چیزی ک نیستی نکن
پاسخ:ها !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: شعر ، احساسی ، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.